Site Meter

Sjaak van Went





Vorige maand was mijn inspiratie ver zoek. Ik had twee pogingen gedaan om een herfstkaart te maken maar het resultaat was niet naar mijn zin. Daarom heb ik een pauze ingelast en dat heeft geholpen. Met deze kaart doe ik mee aan http://www.borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/11/challenge-25-kerstkaart-met-patroon-van.html
Voor deze kaart heb ik de patronen van Sjaak van Went gebruikt uit Hobbydols 108 ( blz.2 + blz.6).
De 3d afbeelding komt van de bijhorende hobbydolsposter.Tekststempels zijn van Nel van Veen en de snijmal Marianne Design.




7 reacties:

  1. Hallo Lieve
    Wauw , wat een schitterende kaart, veel geborduurd, wat een werk, je kaart is beeldschoon, zo mooi geborduurd en afgewerkt, ik ben er ondersteboven van.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schitterende kaart, moedertje! Prachtig geborduurd en mooie combinatie van kleurtjes. Een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi LIeve wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze prachtige patronen van Sjaak. Super! Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve
    Wat een werk heb je hieraan gehad maar het is dan ook echt een schitterende kaart met mooie patroontjes en kleurtjes.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow lieve, wat heb je een schitterende kaart gemaakt. Wat een gaaf model! Hier moeten wel heel veel uurtjes borduurwerk in zitten. Hij is geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En natuurlijk bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lieve,

    Jou kaart is in een woord SCHITTEREND. Prachtig geborduurd en een erg orgineel patroon van je kaart, ik vind het een toppertje.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog,
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen