Site Meter

Marianne Design Challenge 233

Hallo,

Rouwkaarten hebben we spijtig genoeg ooit nodig. Ik vind het altijd moeilijk om ze te maken.
Na lang zoeken en passen is dit het resultaat. Graag doe ik mee met de Marianne Design Challenge 233 met als thema Beterschap/Sterkte kaartje.
Hier volgen de gebruikte materialen: paperpad PK9132
                                                            clearstempel CS0968
                                                            kruisjes CR1400
                                                            ovale rondjes CR1333
                                                            roosjes LR0295





6 reacties:

  1. Mooi hoe je telkens 2 stansjes van het kruis en de roos gecombineerd hebt. Geheel past perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoelde met sterkte eigenlijk iemand stertke/beterschap wensen, condoleance kaart vind ik dan weer een ander thema....
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, voor dit misverstand. In mijn streek waar ik woon is als je iemand sterkte wenst is dat meestal dat er iemand gestorven is. Sorry hé, als je wilt zal ik de kaart wel verwijderen. Laat het me dan weten dan breng ik het zo vlug als ik kan het in orde. Mijn excuses. Groetjes,Lieve.

      Verwijderen
    2. Lieve, je mag gewoon mee doen met deze kaart. Voor ons belangrijk dat we duidelijker de opdracht vermelden. Als dit in jullie streek zo is dan is dat zo. Leuk dat je mee doet.
      Groetjes van Judith

      Verwijderen
  4. Mooie sterkte kaart Lieve. Ook in de streek waar ik vandaan komt gebruik je sterkte kaartjes voor condoleance. Zoals Judith zegt...het thema moet duidelijk zijn dus je kaart mag gewoon meedoen.
    Gezellig dat je meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen