Site Meter

Marianne Design Challenge 236

Hallo,

Op de Challenge Blog van Marianne Design vond ik een leuke schets om een kerstkaart te maken. Mijn voorraad kerstkaarten is nog niet voldoende aangevuld. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik een stempeltje heb ingekleurd..Alle begin is moeilijk daarom heb ik een éénvoudig stempeltje gebruikt.Het kleuren viel nog mee maar toen het uitknippen en ja ik heb het ene keer verknald en opnieuw moeten beginnen, ze miste ineens een handje. Eind goed, al goed en dit is het resultaat geworden.
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
snijmal: LR0556, CR1448
knipvel: HK1707
paperpad: PK9054, PK9068
clearstempel: EC0099, HT1639

8 reacties:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch Lieve!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs toffe kaart!! En de stempel inkleuren is supergoed gelukt!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppertje, mooie kleuren ook.
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
    Groetjes van Judith
    DT-MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Lieve. Heel leuk plaatje en mooie afwerking. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart hoor Lieve en kleuren is een kwestie van veel doen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kerstkaartje heb je met de sketch gemaakt Lieve,
    veel succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen