Site Meter

Challenge 27 Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge Blog

Hallo,


Hierbij heb ik mijn tweede kerstkaart klaar om mee te doen bij Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge Blog. Het borduren was niet zo moeilijk maar dan kwam het uitknippen ervan. En iets uitknippen is nooit mijn sterkste kant geweest, bang om in mijn borduursel te knippen. Tussen haakjes gezegd heb ik al verschillende kaarten mis geknipt. Verder is de afbeelding van Precious Marieke en het borduurpatroon van Sjaak Van Went.
                                                                                                                                                                                               

 

1 reacties:

  1. Prachtig kaartje!
    Het geknipte patroon geeft net iets extra's. Ik durf het je niet na te doen:)
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 27!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen