Site Meter

Vrolijke tijgerkaart!


 Hallo,

Ik wou eens iets nieuws proberen. In plaats van op een witte achtergrond te borduren eens een zwarte achtergrond te nemen. Het viel niet mee, je zag de gaatjes niet goed. Misschien beter wachtte om in de zomer buiten te borduren op zwart. Je hebt dat ooit zo dat alles mislukt met een kaart maken. Awel deze keer was dat zo, heb ik toch gesukkeld. Het was deze keer geen ontspanning om deze kaart te maken, ik voelde me een echte kluns. Ben tenslotte toch tevreden met het resultaat. Eind goed, al goed.

Challenge:

4 reacties:

  1. Heel leuk om op de donkere achtergrond te borduren. Leuke kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je gekluns zie je niet op deze kaart. Erg mooi én stoer met de zwarte achtergrond die perfect past bij het plaatje. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige borduurkaart met de mooie tijgers!
    Mooi zo op de donkere achtergrond, helemaal in op dit moment:)
    Kan me voorstellen dat het moeilijk te zien is de gaatjes, het resultaat mag er zijn:)
    Je hebt het heel netjes gedaan!
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 31!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW a magical Card.
    Thanks for the participation by the Fadengrafik-Challenge

    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen