Site Meter

Vintage kaart!



Hallo,

Wat was dat lang geleden dat ik nog eens een vintage kaart gemaakt had. In het begin was het wel wat zoeken maar uiteindelijk toch mijn idee uitgewerkt. Alle randen zijn ruw bewerkt en beïnkt. Snijmallen en tekst zijn van Marianne Design en Precious Marieke. Papier en afbeelding komen uit mijn restjes doos. Verder is deze kaart afgewerkt met gekochte bloemetjes , een kantje en plakparels. Het was leuk om deze kaart te maken maar hou toch meer van éénvoudiger kaarten.

Challenges:

Hobbywinkel De Egel Februari Challenge: Vintage kaart.

                                                                                                                      












5 reacties:

  1. Het is je goed gelukt !!!
    Ik vind het ook moeilijk !
    Daarom heb ik mijn kaart "new" vintage genoemd.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende vintagekaart Lieve!
    Dank je wel voor je 2e inzending bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met vintage uitstraling Lieve. Mooi die zachte kleurtjes en een lief plaatje. Je hebt ook een mooie sierlijke randstans gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Supergoed gelukt. Dank je wle voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en lieve kaart heb je gemaakt. Je doet je naam eer aan. Dank je wel voor jouw deelname aan de vintage challenge bij de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen