Site Meter

Vakjeskaart!


 Hallo,

Na lange tijd van stilte de draad van kaarten maken terug opgepakt. Mijn zus is een fan van 

de borduurschilderijen van het merk All Our Yesterdays. Ze is binnenkort jarig en ik vond het

wel leuk om een verjaardagskaart te maken van haar lievelingsmerk met hierboven het resultaat.

Het was wel niet gemakkelijk om de juist maat voor de prentjes te maken. Ik ga nu eens niet te 

bescheiden zijn want ik vind het kaartje top. Graag zou ik meedoen met deze creatie bij 

Carlin's Kaartenparadijs Challenge.

3 reacties:

  1. Je mag trots zijn.. want deze kaart is ook top.leuke prentjes in combi met de leuke teksten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je zeker trots op zijn! Zo mooi die plaatjes, schitterend gemaakt!
    Een prachtige bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart ziet er geweldig mooi uit.
    Alle vakjes zo mooi opgevuld, knap gedaan.
    Hier ga je je zus wel blij mee maken en ons ook, want het is een prachtige bijdrage aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen