Site Meter

Bert en Ernie!


Hallo,

Bij de blog van Mijn Hobbyhonk is het feest wegens het 3-jarig bestaan, wat vliegt de tijd toch snel.
Daarom vragen ze voor de challenge een feestelijke kaart met het cijfer drie op te maken.
Ik was in mijn knutselkast aan 't rommelen en kwam deze prent van Bert en Ernie tegen en een idee voor een kaart begon zich te vormen in mijn hoofd met deze kaart als resultaat.
Tevens wil ik ook meedoen bij 2 Sisters on the blog met als  challenge deze maand een kinderkaart.
                                                                                                                                                                                      

4 reacties:

  1. Bert en Ernie blijven leuk om te verwerken op een kinderkaart. Heerlijk vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje. Bert en Ernie zijn zo leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart!
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen